17.2.13

Vlugge col en verjaardagsdrukte

Vorig weekend maakte ik in één weekend een grovere versie van deze col. Met 'Big delight', van dat heerlijke verloopgaren.Het haken van hexagons was nieuw voor mij en erg leuk! En ik moet zeggen dat ik er deze week flink profijt van had. Oh.. wat was het soms koud!


Dit weekend stond vooral in het teken van de verjaardag van onze jongste. Drie jaar alweer! Waar zijn ze gebleven! Maar mooi om te zien hoe hij genoot van het jarig zijn.

Het toepasselijke shirt vond ik in de uitverkoop bij de Hema. Er werd verondersteld dat ik dat zelf wel weer zou hebben gefreubeld... hihi.
Volgende week is het voorjaarsvakantie, en die staat in het teken van een aantal opdrachten en projecten, je komt ze wellicht tegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog leest! Ik vind het fijn om wat van je te horen.