25.2.13

Home sweet home #7

Dit is onze voordeur ( in zonniger tijden, uiteraard..) Nu ligt er een verbouwing in de planning, met een nieuwe plaats voor de voordeur én de achterdeur ( die nu overigens op één meter afstand van deze vóórdeur zit. Hoe functioneel is dat...) Tijd om te sneupen naar een nieuwe entree... Ik weet wat ik wil, maar heb het nog niet gevonden. Bovendien flirt manlief met het praktische maar soms zóó lelijke kunststof... Ik zal er eens een serieuze studie van maken. 't Is toch de eerste indruk, hè?
Op pinterest maakte ik er al werk van.. Maar ik krijg de plaatjes niet naar hier (grrrrr%*#>~!!). Klik deze link, dan kun je toch meekijken..

Home sweet home is een initiatief van Barbaramama

1 opmerking:

  1. wow..mooie deuren op je pinterest..Ben nu razend benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog leest! Ik vind het fijn om wat van je te horen.