6.2.13

UFP

Weet je nog, van die goede voornemens? Ik heb er weer één af, zo'n UFP, oftewel UnFinished Project.  Dit is wel een hele erge. Zo'n kwestie van zwaar over datum. Het was namelijk ooit bedoeld als geboortekadootje.. voor mijn neefje, die volgende week een jaar wordt... Eigenlijk durf je zoiets niet meer te geven, dan, maar ja. Het is dan weer te uniek om aan iemand anders te geven, en te leuk om weg te gooien. Mijn eerste 'quilt'-project naar een patroon van Amy Butler.


Er is trouwens nog een veel ergere UFP. Ik weet nog niet of ik daarover durf te bloggen...

1 opmerking:

  1. Het resultaat mag er anders wel zijn..ik herken dat wel..die projecten die (te lang) in de kast blijven liggen. Ben nu wel benieuwd naar de veel ergere UFP.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog leest! Ik vind het fijn om wat van je te horen.