16.1.17

blue monday

Blauwe maandag, de meest deprimerende dag van het jaar, zo het schijnt. Nou, vandaag kan ik me er niet in vinden. De blauwe lucht: die zag ik wel! En dat maakt alles nou net even aangenamer dan anders. Ik ben vanmorgen dan ook heerlijk even in de tuin aan de slag gegaan. De eerste appelboom is toegetakeld. De wintersnoei staat op mijn planning, de komende tijd. Nog vier appelbomen en drie perenbomen te gaan. Het is heerlijk op zo'n dag even buiten aan de slag te zijn. Gisteren hebben we al wandelend ook al van het bos genoten. En er zijn weer tulpen in de bloemenwinkel, in mijn vensterbank staan narcisjes heerlijk te geuren, dagen worden langzaam maar zeker langer. Er zullen vast nog wat 'blue mondays' (en thuesdays en wednesdays en...) voorbijkomen, maar wat mij betreft: vandaag niet! Vergeet niet van de blauwe lucht te genieten vandaag!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog leest! Ik vind het fijn om wat van je te horen.