11.1.13

kringloop digitaal

Ik kan met gezonde  jaloezie naar mijn collega-bloggers kijken, die in de (inter)nationale kringloopwinkels de meest bijzondere, originele en vrolijke vondsten doen. Soms om gewoon neer te zetten, soms om te recycelen.
Nu woon ik in dat deel van Nederland waar kringloopwinkels nog betrekkelijk rustig zijn. Ik mag er dan ook graag eens binnenlopen. Maar het valt niet mee om aan winkelen toe te komen, op het moment. Temeer daar de drie koters niet altijd op winkelbezoek zitten te wachten. De vrijdagavond is voor de boodschappen, de zaterdagmiddag voor de zwemles en de bieb...
Dus sneup ik avond aan avond internet af  voor koopjes. En dan kom ik natuurlijk vaak langs bij, naar mijn idee, de grootste kringloopwinkel van Nederland: marktplaats. Iets minder goedkoop, omdat ik bijna altijd verzendkosten moet betalen, maar toch: ik deed er nog een paar leuke dingen op. Deze week had de postbode het weer druk met mij.
Een retro laken, een jaargang knippie's en handwerkboekjes uit de jaren '50

Ik zie dit wel een mooi strokenrokje worden...

En voor die leuke antieke boekjes hoefde ik alleen de verzendkosten te betalen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog leest! Ik vind het fijn om wat van je te horen.