14.1.13

Home Sweet Home #1

Het moest er toch maar eens van komen. Vooruit. Ik doe mee. Of het elke week gaat lukken, kan ik niet beloven. Maar ik ga mijn best doen. Het zal toch in in ieder geval eens per maand moeten slagen.
 Ik wil mijn Home Sweet Home praktisch starten.
Natuurlijk is 'ie ook mooi om te zien, onze huisgenoot Jacobus. Maar we genieten toch vooral  van 'm als hij hard aan het werk is. Bijna drie jaar woont hij nu in onze huiskamer.  En wat zijn we blij met hem. Vooral op een dag als vandaag. Als het buiten zes graden vriest, en de CV-ketel ergens vannacht heeft besloten er mee op te houden.
Inmiddels is de ketel weer aan de praat, voor zolang het duurt. Maar zonder Jacobus zou het hier nog bitter koud zijn!





1 opmerking:

  1. Wat fijn zo'n Jacobus! Stoere man! Lekker robuust! Daar kun je wel op vertrouwen.
    Mooie eerste Home Sweet Home!! Lekker warm ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog leest! Ik vind het fijn om wat van je te horen.