2.11.11

Sneak preview..

Ja, ik heb weer een project opgepakt... Een oud-klasgenootje van de middelbare school trof ik na vele omzwervingen weer op het wereldwijde web. En daar zag ik dat ze mama is geworden. Een kadootje waard! Bovendien stond het inspirerende kaartje online, en had ik de bijpassende stofjes op de plank liggen.
Dus ondanks een zware rugblessure, toch aan de slag geweest. Hij is inmiddels af en binnenkort zal ik uitleggen hoe ik 'm heb gemaakt, maar hij moet nog op de post, dus jullie zullen het eerst met een sneak preview moeten doen...

1 opmerking:

  1. En die persoon was ik!
    Lieve Annagreet, bedankt voor je mooie shirtje! Ik was echt enorm verrast. Het zal Duuk vast goed staan. En dat je daar tijd voor hebt gehad, met 3 kinderen en een zere rug... Ik heb met 1 kind al nauwelijks tijd over...
    Kan ik het shirtje trouwens gewoon wassen? Want ik zie dat je er ook iets op geverfd/getekend hebt. Tegen de tijd dat hij het aankan, zal ik je een foto mailen, zodat je die ook weer op je blog kunt zetten. Want die ga ik nu zeker volgen!
    Is verder, afgezien van de zere rug, alles goed met jou en je gezin? Groeten aan iedereen,
    liefs van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog leest! Ik vind het fijn om wat van je te horen.