21.11.11

Hij komt, hij komt....



Alle trouwe Sinterklaasjournaal-kijkers weten natuurlijk dat je om de Pieten te lokken een speciale vlag moet ophangen. Helaas is die niet in ons bezit... Daarom als alternatief maar een deurkrans in Sintstijl. Ik ben al heel blij met mijn krans van de Action, want die transformeer ik straks zo tot kerstkrans.
De herfstkrans, diede kids samen met de oppas van rozenbottels hadden gemaakt, had zijn tijd echt wel gehad. Die is een tweede leven begonnen op de tuintafel in de boomgaard, waar hij dienst doet als vogelvoer.
In het tuincentrum heb ik nog wat bloembollen en winterviolen ingeslagen, om de grote grijze terrastafel nog wat aan te kleden. Bovendien hadden we van vrienden een heerlijke knalroze pot heide gekregen, die zo mooi afsteekt bij al dat grijs van de tafel en het weer.. De niet-winterharde planten zijn naar de kelder verhuisd en de buitenkraan is afgesloten. Op naar de horror-winter?
Het rare van deze foto is, dat ik hem bij het bewerken heb gedraaid, maar dat 'ie bij het uploaden weer terugdraait. Núver... Sorry van de nekpijn.
Voorlopig kunnen we gelukkig nog wel wat dingen doen buiten. Manlief heeft een stuk riolering aangelegd en is druk bezig met de volgende haardhoutberging. Het hout ligt al klaar. Dus mocht het toch van die horror-winter komen, dan zitten we voorlopig  wel warm bij onze heerlijke Jacobus.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog leest! Ik vind het fijn om wat van je te horen.