7.11.11

Herfst

Even een impressie van onze herfst...
Twee weken geleden maakten we een heerlijke herfstwandeling in het bos. De eerste stop is altijd bij het kampje met de geitjes.

Daarna op strooptocht naar mooie herstspullen.
Blaadjes, nootjes, takjes, van alles ging er mee.
De paddestoelen namen we alleen mee op onze SD-card...

Eenmaal thuis gingen we aan de slag en maakten de mooiste herfsstukjes!


 

En voor onze lieve oppas, die in de herfst jarig is maakten we nog een heel speciaal stukje. Mét drie leuke theelichthouders van zink, een houten dienblad en zes hele originele onderzetters van gelamineerd papier. Aan de ene kant kunst van de hand van mijn drie koters, en aan de andere kant mooie bossige en herfstige papiertjes.

Ik vond die leuke theelichhoudertjes in de vorm van een kop en schoteltje bij de 'Action', en ga voor mezelf nog maar een paar halen. Ik bedacht me dat dat in het voorjaar ook héél leuk is met een paar blauwe druifjes erin, op de tuintafel!



Ook in de tuin is het volop herfst. Het maaiseizoen is gelukkig weer afgelopen. Door het zachte weer is het een beetje een mix tussen herfst en zomer. Veel planten bloeien voor een tweede keer, en zelfs de aardbeien gáán maar door...






Zomerkoninkjes in de herfst....








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog leest! Ik vind het fijn om wat van je te horen.