4.3.13

home sweet home #8

Home Sweet Home is een initiatief van Barbaramama

Slingers en ballonnen vandaag! Mijn oudste wordt 8! Om er maar een cliché tegenaan te gooien: wat gaat dat snel!! Je ziet ook de naaimachien al klaarstaan, want er liggen nog poppenkastpoppen zonder lijf (die al sinds de herfstvakantie bij mij logeren..), er moet nog een extra grote slab worden gemaakt voor een speciaal mannetje, en er is weer een tantesizzer op komst (de dertiende!). Dus ik zal er weinig woorden aan vuil maken, en hard aan de slag gaan. Ik hoop ook nog een complete babykamer-set af te ronden, maar daarover later meer. En zoals beloofd, de derde traktatie, het compromis. Ongezond en zonder foto, zoals de jarige mij opdroeg...

























En dan... het voorjaar! Buiten schijnt de zon, binnen geuren mijn narcisjes heerlijk!


1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd! Leuke traktatie weer.Ja heerlijk zonnetje..deze was zo uitnodigend ..dat ik de koffie buiten eens opgedronken heb

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog leest! Ik vind het fijn om wat van je te horen.