29.3.13

op naar de zomer!

De sneeuw buiten negeer ik, en vanonder mijn naaimachine rolt een vrolijk voorjaarsrokje. Dat klinkt heel gemakkelijk, en dat is het eigenlijk ook! Want bij Ladybug en co vond ik de omschrijving voor een makkelijk en superleuk plooirokje. Hiervan zullen er vast nog meer volgen, zeker met in mijn achterhoofd en Stoffenspektakel dat ik maandag wil bezoeken.

 Een rokje met ballet-allure.. En zonder rits of elastiek! Twee knopen (ik zette er een op de binnenkant) uit beppe's knopenpot, en voilà!

 Vrolijk stofje! Beppe maakte er eerst een jurkje (nu tuniekje) van, maar er bleef nog genoeg over voor dit leuke rokje. We vonden het vorig jaar op het stoffenspektakel. Het T-shirt is trouwens van Jilly.

Mooi, hè, die bruine ogen!


Maar we hebben zo ook in 't blauw!
En die zijn net zo goed prachtig!

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig rokje! Het stofje is ook geweldig!
    Wat een mooie ogen hebben jouw mooie kinderen!
    Fijn paasweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat superleuk, ik moet het toch ook een keer aandurven.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog leest! Ik vind het fijn om wat van je te horen.