18.10.11

Foutje!

Een druilerige herfstvakantie... Drie kinderen van 6, 4 en 1 die al te lang voor de tv gezeten hebben... Wat doe je dan? Je maakt een grote fout... Of wat... meerdere!
De eerste is het beginnen van deze blog. Hier ga ik weer kostbare tijd insteken. Tijd die een moeder van drie jonge kinderen met een baan in het onderwijs, een te groot huis met een te grote tuin niet heeft. Maar ja. Ergens moeten ik toch de boel op een rijtje zetten. Want mijn hoofd loopt over! En de rest wil ik nu eenmaal voor geen goud kwijt!
Tweede grote fout van vandaag: als pedagogisch verantwoorde moeder meegaan in de initiatieven van mijn kroost.. Toen mijn kleinste mannetje enthousiast op zijn speelgoedpianootje aan de slag ging dach ik een nieuwe impuls te brengen in de vorm van de vuilniszak vol muziekinstrumenten die op zolder lag opgeborgen. Errug leuk, ja. Precies vijf minuten was het leuk.
En nu? Prinsesje heeft een bult op haar hoofd, klein mannetje heeft allang iets anders gevonden om zich mee te vermaken en groot mannetje heeft een humeur om op te schieten. En mem? Die heeft hoofdpijn... heel veel hoofdpijn...

Gelukkig gloort er hoop. De lucht klaart op en het is bijna tijd voor klein mannetjes middagslaapje! Naar buiten grut! En laat mem eens lekker typen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog leest! Ik vind het fijn om wat van je te horen.